Stella och Azad (Lättläst) por Annika Leibig,Feri Fazeli,Gyllene Snittet

January 21, 2020

Stella och Azad (Lättläst) por Annika Leibig,Feri Fazeli,Gyllene Snittet
Titulo del libro : Stella och Azad (Lättläst)
Autor : Annika Leibig,Feri Fazeli,Gyllene Snittet

Descargue o lea el libro de Stella och Azad (Lättläst) de Annika Leibig,Feri Fazeli,Gyllene Snittet en formato PDF y EPUB. Aquí puedes descargar cualquier libro en formato PDF o Epub gratis. Use el botón disponible en esta página para descargar o leer libros en línea.

Annika Leibig,Feri Fazeli,Gyllene Snittet con Stella och Azad (Lättläst)

Reseña del editor Annika Leibig har varit lärare i många år. I denna sin första bok på Nypon förlag har hon skrivit om rasism. Den rasism som kan drabba alla ungdomar, oavsett kulturell bakgrund. Så här säger Annika om sin bok: ”Har någon annan än jag själv rätt att bestämma över vilka jag vill ha som vänner? Eller vem jag förälskar mig i? Självklart inte! Men är det egentligen så självklart? I dagens Sverige finns många unga människor som inte har den rätten. Det är de ungdomarna som jag vill berätta om.” Vill du använda boken i undervisningen? I så fall finns det gratis arbetsmaterial att ladda ner från förlagets hemsida: www.nyponforlag.se